22 June 2013

Murah Rezeki

Assalammualaikum W.B.T

Alhamdulillah.. syukur ke hadrat ilahi kerana dengan izin-Nya kita masih lagi bernafas pada hari ini. lama dah saya tak update blog ni kens?? sibuk dengan aktiviti harian.. (sebenarnya, xde idea nak post hape!!) hehehe...

Anyway.. pada awal bulan jun aritu, we'all balik kampung tau.. (i mean JB) hewhewhew... kampung tapi bandar. mak saya suruh balik sebab nak bagi saguhati.. Alhamdulillah, murah rezeki kami adik beradik. tengkiu mak.. we love u!! bile masing2 ade lebihan, makanya kami adik beradik plan family trip ke Legoland!! yeayyy... kami sekeluarga di sana satu hari suntuk. mak saya paling seronok sebab, dpt luangkan masa dengan anak menantu n cucu2 nya. jangan x tau, roler coaster pun mak i naik tau.. kihkihkih cuaca kat sana panasnye lah hai nye ponnn!!! ok, check it out pic we'all kat sana kay!!

Welcome to Legoland Malaysia!!

 Happy Family on Happy Holiday!

Darwish sangat teruja dapat naik train..

Darwish n Aisy

Darwish wif Abi

Keluarga sentiasa menjadi keutamaan saya.. tiada harta yang paling bernilai di dunia ini selain keluarga saya. Syukran Ya Allah.. kerana memberi aku harta yang tidak ternilai ini. Sayangilah mereka kerana aku amat sayangkan mereka.

Alhamdulillah di atas rezeki yang Engkau berikan kepada kami..

1 comment: