20 April 2013

Alhamdulillah..

Assalammualaikum W.B.T

lama juga tak post kat blog nie kan? emm.. maklumlah, busy dengan aktiviti harian yang sangat2 menuntut perhatian dan komitmen yang lebih daripada menghadap blog ini.. hu3... so, saya harap semua orang2 yang saya sayang sihat sejahtera dan sentiasa di dalam rahmat Allah. Amin..

weekend datang lagi.. kali nie seronok skit sbb Encik Rashid a.k.a Encik Hubby da tamat kursus selama 6 bulan tu. so, lps nie tak perlulah tinggalkan ummi n darwish lama2 lagi k. sebenarnya.. semalam darwish kena athma attack.. batuk semakin kerap menjelang petang. terus bawa ke An-Nur, Bndr.Baru Bangi kesian kat dia.. doktor bagi 2 kali nab (nabulizer), baru ok nafas dia. doktor bagi surat in-case asma dia makin teruk. we'all dah risau kalau darwish kene warded.. Alhamdulillah, lps makan ubat batuk kurang.. nafas pun makin ok. tapi, semalaman saya dan en.hubby tak tido lena sebab sentiasa nak pastikan nafas dia ok. Alhamdulillah, syukur.. Allah mendengar doa hambaNya.. 

hurm, diam tak diam.. dalam saje suka-suka buat kek batik, saya dah dapat customer yang kedua.. hehehe. thanks to Puan Zarina a.k.a Mak Buyung.. hikhikhik.. tanpa sokongan kawan2, apelah sangat kek batik saya tu.. Rezeki itu datangnya dari Allah.. semuanya dengan izin dari Nya. kadang2 Allah tak beri ape yang kita mahu, tapi Allah beri ape yang kita perlukan. Bersyukurlah walau sedikit.. kerana dengan sedikit itu, kita merasai kenikmatannya.

check it out!



1 comment:

  1. tqvm mazlina...sedap2...heehee...kitakan kawan mesti la sokong kawan..heehee

    ReplyDelete