23 March 2013

M.I.A

Assalammualaikum W.B.T

Semoga hari-hari kita sentiasa ceria disamping yang tersayang.. actually, happy weekend!! apa aktiviti hari nie? hurm.... saya? plan arini nak pegi beli barang dapur.. dah banyak barang habis. especially... beras. dah tinggal skit.. he3

pagi-pagi lagi saya dah bangun. cakap kat en.hasben, kite pegi TESCO awal-awal lah.. kalau pegi lambat, byk barang dah habis.. dengan confidentnye saya cakap tesco buka kul 10. hahahha... sampai je kat depan TESCO Kajang, dah banyak kereta memenuhi parking.. ramainye orang. terpandang ke arah papan tanda waktu perniagaan.. Operasi jam 8.00pagi - 11.00mlm. he3.. en.hasben jeling saya, awal lah sgt kn... hikhik... next time kite keluar rumah kul 7 lah yang. sambil senyum kambing kat dia.

banyak barang yang murah.. tu yang seronok shopping kat sini. berbaloi-baloi.. point dapat, voucher pun dapat. hari nie hari tanpa beg plastik, saya bawa empat shopping bag.. beg ikea pun ada.. beso kn.. n beg tesco, ni mmg kena bawa sebab nak dapatkan point.. beg-beg ni semua ada kategori, basah, kering, makanan dan bukan makanan.. hehe... menarik tak?

penat shopping, we'all gi KFC.. breakfast merangkap lunch. en.hasben lapo tahap gaban sebab pagi tadi tak breakfast.. kesian dia. so, saya belanja dia n darwish makan KFC. nyum2.. dah kenyang, masa untuk pulang.. darwish pun dah buat 'kueh', busyukkk!!!

sampai umah, en.hasben terpaksa kejutkan dia then bersihkan budak busyuk itu.. mengamuk sekejap sebab terjaga secara terpaksa dari tido yang lena. pastu, suruh dia tido semula.. dia mintak susu. saya cari dalam beg yang we'all bawa gi tesco tadi.. tak ada.. saya tanya en.hasben, mana botol susu darwish.. u letak mane? dia kata ada dalam beg tu.. saya cari lagi, tak ada.. Oh My God! mmg tak ada.. en.hasben kata may be cicir dalam kereta, dia trun semula kat parking..

tak lama pastu, ummi.. tak ada pun... hurm, mane botol susu dia nie? seingat saya, lepas darwish minum tadi saya letak semula kat tepi beg. waaa... confirm hilang. darwish.. botol awk dah hilang. missing in action.. dah la kat umah tu je botol susu awk. so, awk dah takyah minum susu lah ye?! hehe..


seharian.. darwish resah n gelisah. botol susu hilang mcm hilang bantal busyuk.. haha... sori ye, bukan salah ummi atau abi. bukan salah ank ummi jugak.. tak taulah mane menghilang. mulai hari nie awk minum guna cawan ye.. sayang busyuk ummi.

No comments:

Post a Comment